Nešto kao reč dobrodošlice...



Kao i u fotografisanju, tako i u izboru i prikazu fotografija na stranicama pred nama, trudio sam se da na neki vedriji i lepši način istaknem one izuzetnije momente iz relativno dosadne svakodnevnice i obogatim ih fotografijom koja bi mogla gledaoca da bar nakratko odvuče na neku drugu, lepšu stranu.
Ne znam da li sam i koliko uspeo u tome, ali znam ko će znati... svako ko se zadrži na ovim mojim stranicama.

Svakom posetiocu želim da uživa na stranicama ovog Bloga bar upola koliko sam ja uživao u ideji da neke svoje lepe momente podelim sa drugima.

Претражи овај блог

Пратиоци

петак, 15. октобар 2010.

Foto album - priča o Šilji i lopti

Kod mog dobrog drugara i imenjaka, sasvim spontano, motivisan ulaskom jedne zlosrećne fudbalske lopte u zabranjenu zonu, odlučim da napravim jedan mali sejšen sa jednim slatkim, ali potencijalno opakim modelom. U pitanju je Šilja, jedna puka dobrica zarobljena u telu mašine za komadanje, jedan takav lep ukras čovekovog zivota da nisam siguran da li je to začetnik nove vrste - Staford ENterijer  Zelenko

Šilja radi od malih nogu, čuva dvorište garaže od koječega, preko leta najviše od muva i komaraca koje vija i na koje laje bez prekida, ali i od drugih intrudera kao što je, recimo, lopta. Poigra se i on sa loptom ali odmah napravi faul i diskvalifikuje - loptu.










Taki samja Šilja, čuvam mrtav ozbiljan svoj prostor...a usput i prostor oko sebe, iako neki smatraju da baš to drugo i treba da čuvam, samo...Who cares?



Cuo sam nesto!





...zviždi odozgo negde....sleva?





Sdesna?




Gotova si, vidim te!





Moja si!




Šta kazeš?
Šta znači to ŠŠŠšššššššš......??!!


Znači, lopta neće više da se igra a ja se sav posvetio igri...život je stvarno nepravedan Tužan

A vidi sad ovog?
Ma to je moje sada čoveče!






ha, voliš grubu igru dečkonjo?

Idemo onda, malo profil, malo torzo, malo pločice pa da vidimo ko je ovde frajer a ko statira...







Eh, glupi uticaj još glupljih stranih filmova....čim sam osvojio svoju loptu, prvo što sam zalajao bilo je:

- Who's The Man?!

I, eto....ispade da je on The Man, a ja sam samo pobednik koji je osvojio loptu...a lopta ne samo da neće više da se igra, nego više i ne priča samnom, nema više ni onog ŠŠŠšššššš...što je jedno vreme pričala, mada je ja ni tada nisam baš shvatio ali bar je pričala.... pa ni Robinzon nije razumeo Petka pa je opet bio zadovoljan što ga čuje da priča, molićufino.












Foto-priča se nalazi i na stranicama 
http://pcfoto.biz/digitalnifotoaparati/

Нема коментара:

Постави коментар