Nešto kao reč dobrodošlice...



Kao i u fotografisanju, tako i u izboru i prikazu fotografija na stranicama pred nama, trudio sam se da na neki vedriji i lepši način istaknem one izuzetnije momente iz relativno dosadne svakodnevnice i obogatim ih fotografijom koja bi mogla gledaoca da bar nakratko odvuče na neku drugu, lepšu stranu.
Ne znam da li sam i koliko uspeo u tome, ali znam ko će znati... svako ko se zadrži na ovim mojim stranicama.

Svakom posetiocu želim da uživa na stranicama ovog Bloga bar upola koliko sam ja uživao u ideji da neke svoje lepe momente podelim sa drugima.

Претражи овај блог

Пратиоци

петак, 7. јануар 2011.

Foto album - Muzej vazduhoplovstva, prelet kroz istoriju na krilima uspomena

Muzej vazduhoplovstva aerirao je neposredno pored beogradskog civilnog aerodroma Nikola Tesla još daleke 1988. i tu je ostao. Na njemu se našla predivna plejada letelica koje nikada više neće rulati pistama, a ni cepati vazduh svojim oštrim aerodinamičnim kljunovima i krilima. Arhitektonsko rešenje je samo po sebi svojevrsna senzacija za naše prostore, posebno ako se uzme namena zgrade u obzir. Stoga nije ni čudo što jako često, pa makar i samo prolazio tuda, oborim zakrilca i skinem kacigu a izvadim fotoaparat, kao da sam prvi put stigao na ovo mesto. Uostalom, Muzej vazduhoplovstva se moždfa i može opisati ali ja tome ne vidim neku posebnu svrhu jer onaj ugođaj koji to mesto pruža, može se osetiti samo tamo. Stoga ćemo dalje bez teksta, pa ukoliko slike budu mogle da prenesu deo ugođaja, mission is completed!



























































Нема коментара:

Постави коментар