Nešto kao reč dobrodošlice...



Kao i u fotografisanju, tako i u izboru i prikazu fotografija na stranicama pred nama, trudio sam se da na neki vedriji i lepši način istaknem one izuzetnije momente iz relativno dosadne svakodnevnice i obogatim ih fotografijom koja bi mogla gledaoca da bar nakratko odvuče na neku drugu, lepšu stranu.
Ne znam da li sam i koliko uspeo u tome, ali znam ko će znati... svako ko se zadrži na ovim mojim stranicama.

Svakom posetiocu želim da uživa na stranicama ovog Bloga bar upola koliko sam ja uživao u ideji da neke svoje lepe momente podelim sa drugima.

Претражи овај блог

Пратиоци

недеља, 2. јануар 2011.

foto album - Magla na Savi i uz nju

Da, nešto ne bude u redu sa temperaturom, tu u priču uskače i pritisak, pa se negde te vrednosti obogate velikom vlagom u vazduhu i onda, kažu, nastane magla. Magla nam smanjuje vidljivost i otežava hodanje, a kamoli vožnju, a pritom nam se vlaga uvlači u pluća i otežava disanje. Slabije videti, teže disati, sporije se kretati...ima li išta da valja vezano za tu maglu?


Naravno, sve dalje zavisi od nas samih. Jednog ne tako davnog novembra, pošao sam sa namerom da malo slikam u prirodi, sa dva aparata i dva seta objektiva. Računao sam na kasne primerke flore koji još uvek odolevaju debelo najavljenoj zimskoj klimi koja je praktično pred vratima i poslednja stvar koju sam očekivao bila je magla. Negde daleko iza polovine planiranog puta, nazreli su se prvi neprovidni beli oblaci nisko po putu i kako je svakim daljim, i sve težim kilometrom postajalo jasno da se magla uopšte neće podići za dana, shvatio sam da je sada sve na meni. Naravno, ne u smislu rasterivanja magle, već prilagođavanja situaciji. I tako....Sava je predivna kada je svojim belim šalom obavije magla. Trenutak koji propustiš ili ne propustiš. Ja sam ga uhvatio.









Pomeranje dalje od Save, u neke malo više krajeve, nije doneo ništa manje magle. Naprotiv, čini mi se da gore čak nije bilo ni onog laganog vetrića koji je, s vremena na vreme rasterivao maglu nad Savom. Gore je sve bilo gusto, ali i dalje - prelepo.













Ko ume da uživa, uživaće i u magli. Ko ne ume, može je psovati i mrzeti, svejedno. Efekat će i dalje ostati isti, samo će se nesrećan vratiti u krevet posle neuspešnog maglovitog dana. Ja sam se odlučio za onu prvu opciju.

2 коментара: