Nešto kao reč dobrodošlice...



Kao i u fotografisanju, tako i u izboru i prikazu fotografija na stranicama pred nama, trudio sam se da na neki vedriji i lepši način istaknem one izuzetnije momente iz relativno dosadne svakodnevnice i obogatim ih fotografijom koja bi mogla gledaoca da bar nakratko odvuče na neku drugu, lepšu stranu.
Ne znam da li sam i koliko uspeo u tome, ali znam ko će znati... svako ko se zadrži na ovim mojim stranicama.

Svakom posetiocu želim da uživa na stranicama ovog Bloga bar upola koliko sam ja uživao u ideji da neke svoje lepe momente podelim sa drugima.

Претражи овај блог

Пратиоци

петак, 2. март 2012.

U šetnji po Beogradu - Ada Ciganlija u zimskoj noći

Ada Ciganlija definitivno je jedan od zaštitnih znakova Beograda ali su prve asocijacije na nju obavezno vezane za lepo vreme, sport, kupanje i slično iako je sve češće i top noćni izlazak nešto što vezujemo za Adu, posebno u zadnje dve decenije. Ipak, noć je na Adi i nešto više od izlazaka po kafićima na obali, noćna šetnja može itekako biti događaj koji ume da popravi ne samo dan, već i nedelju za nama, da napuni baterije za sledeću...


Ada je tokom zimskog raspusta i pravi mali raj za sve mlade koji bi, recimo, klizali. Izuzetna ideja provoda smeštena u poznati, bliski nam ambijent, svetla, muzika, akcija, a okolo priroda oko nas, i zvezdana noć iznad nas. Recept za romantično veče je tu, nedostaju samo dvoje...a oni se uvek nađu, bez brige :)












Нема коментара:

Постави коментар