Nešto kao reč dobrodošlice...



Kao i u fotografisanju, tako i u izboru i prikazu fotografija na stranicama pred nama, trudio sam se da na neki vedriji i lepši način istaknem one izuzetnije momente iz relativno dosadne svakodnevnice i obogatim ih fotografijom koja bi mogla gledaoca da bar nakratko odvuče na neku drugu, lepšu stranu.
Ne znam da li sam i koliko uspeo u tome, ali znam ko će znati... svako ko se zadrži na ovim mojim stranicama.

Svakom posetiocu želim da uživa na stranicama ovog Bloga bar upola koliko sam ja uživao u ideji da neke svoje lepe momente podelim sa drugima.

Претражи овај блог

Пратиоци

среда, 28. септембар 2011.

Foto-intervju - Radislav Mihajlov, zašto na dva, kad motor može i na jednom točku?

Postoje ljudi koji apsolutno zaslužuju našu pažnju i ja želim da baš na neke od njih i usmerim fokus, makar onih čitalaca koji smatraju da na ovom Blogu može da se nađe ponešto zanimljivo. Moj prvi Foto-intervju posvećen je mladom gimnazijalcu iz Zrenjanina, Radetu Mihajlovu, momku koji svojim motorom vlada podjednako na jednom, kao i na dva točka. Impresivan nastup pred publikom sjajno je zaokružen velikim, i za njegove godine možda neočekivanim respektom prema opasnostima koje nosi vožnja na jednom točku, respeku prema opremi, prema ozbiljnosti pristupa, ali i respektu prema svima onima koji mu omogućuju da ispuni svoj san.

Sa zadovoljstvom mogu da predstavim Radislava Radeta Mihajlova, virtuoza na jednom točku motocikla, momka koji dva točka koristi samo da promeni točak na kome oduzima dah publici.



Lancia88:Očigledno je već na prvi pogled koliko uživaš u ovome čime se baviš. Od kada traje ta ljubav prema stunt-u, odnosno od kada traje ljubav prema motorima uopšte?

Ozbiljno sam počeo da se bavim stunt-om početkom 2010. godine, pre toga sam vozio skuter po ulici, ali me je uvek nešto vuklo ka nečemu neobičnom i nesvakidašnjem.


Lancia88:Kako sebe vidiš u nekoj bližoj, a možda i daljoj budućnosti na motociklu? 

Planiram da kupim veći motor, da sledeće godine vozim obe klase. Planiram da upišem fakultet ove godine, pošto zavrsavam 4. razred gimnazije.

Lancia88: Postoji li neki događaj koji bi posebno izdvojio, a da je obeležio Tvoju karijeru?

Nikada neću zaboraviti kada sam sa mamom išao 1. Maja u Mađarsku na trku. Pre polaska sam imao problema sa motorom, jedva sam ga namestio za takmičenje i na putu nam se pokvario auto. Umesto planiranih 5 sati puta, put je trajao 14 sati. Uspeli smo nekako da sredimo to i kada je došao red na mene da vozim počela je da pada kiša, ali sam uprkos svemu uspeo da osvojim 3. mesto.

Lancia88: Malo podataka o Tebi, koliko si star, sta radiš u životu, šta planiraš itd.

Juče sam napunio 18 godina (25.septembar, prim.aut.), učenik sam Zrenjaninske Gimnazije. Svoj prvi motor sam dobio sa 14 godina i od tada je sve počelo. Uvek sam voleo motore, mada nikada nisam sanjao da ću početi da se bavim stuntom. 




Lancia88: Gde si sve nastupao do sada kao stunter?

Nastupao sam na brojnim moto susretima, na drag trkama u Horgošu, na dobrotvornim akcijama i na otvaranju Evropskog prvenstva u rvanju.

Lancia88: Koliko ovaj hobi moze biti opasan i može li se uspešno pretvoriti u svojevrstan biznis?

Može se uspešno pretvoriti u biznis, postoje vozači koji žive samo od toga, tj. od nastupa. Nošenjem opreme se poprilično smanjuje rizik od povreda.

Lancia88: Da li su Tvoji padovi imali neke veće posledice do sada?

Na sreću nisam nikada imao neke veće posledice od padova.

Lancia88: Da li se sam finansiraš i ko Ti još pomaže u tome?

Imam sponzore koji mi puno pomažu, a tu su i roditelji kao finansijska podrška. 






Lancia88: Šta misliš o moto-opremi na motociklu uopšte, nezavisno od stunt-a?

Smatram da je veoma bitno nositi opremu, pogotovo na ulici. Za jednog motoristu su kaciga jakna i rukavice neophodni kada je na motociklu. To za mene predstavlja minimum. Za mene je obavezna oprema kada treniram: pantalone za motocross, kaciga, pancir, leatt brace štitnik za vrat i rukavice.

Lancia88: Koji motor sada vozis, sta si ranije vozio i sta planiras u buducnosti?

Moj prvi skuter je bio kymco super 9s, na njemu sam naučio da vozim na zadnjem točku i neke lakše trikove. Taj motor je bio pretežak za nešto ozbiljnije, prodao sam ga i kupio Yamahu aerox. Planiram da kupim Kawasaki 636 za sledeću godinu.

Lancia88: Koje su glavne karakteristike motocikla koje ga čine dobrim ili lošim motociklom za stunt?

Motor mora da bude elastičan, da ima obrtni momenat, brzina mu nije toliko bitna. I ne sme biti težak i trom.

Lancia88: Imaš li svoje idole u ovom hobiju i koji su? 

Moj idol je pokojni Feri Potzner, prvi ozbiljniji stunter kojeg sam ja gledao i tako sam i počeo da vozim stunt. Rekao sam:"Želim ja ovo da radim!"

Lancia88: Šta bi poručio mladim vozačima koji Te gledaju dok stunt-uješ pred publikom?

Moja poruka je da se nikada ne predaju ako stvarno žele nešto da urade i da pronađu hobi koji ih ispunjava, nebitno da li je to stunt ili nešto drugo.

Pozdrav, Rade :)





Dvojica drugara na po jednom točku 







Нема коментара:

Постави коментар