Nešto kao reč dobrodošlice...



Kao i u fotografisanju, tako i u izboru i prikazu fotografija na stranicama pred nama, trudio sam se da na neki vedriji i lepši način istaknem one izuzetnije momente iz relativno dosadne svakodnevnice i obogatim ih fotografijom koja bi mogla gledaoca da bar nakratko odvuče na neku drugu, lepšu stranu.
Ne znam da li sam i koliko uspeo u tome, ali znam ko će znati... svako ko se zadrži na ovim mojim stranicama.

Svakom posetiocu želim da uživa na stranicama ovog Bloga bar upola koliko sam ja uživao u ideji da neke svoje lepe momente podelim sa drugima.

Претражи овај блог

Пратиоци

недеља, 25. септембар 2011.

Foto-album - Vatromet na koncertu

Zaista nisam siguran koliko je u redu izdvajati sa jednog koncerta samo vatromet, ali za mene kao fotografa koji se uči, slikanje vatrometa je svojevrsna veština i izazov, pa sam se odlučio da slike vatrometa objavim u zasebnom članku od prethodna dva posvećena direktno koncertu Nevernih beba u Boru ovog leta.


Dakle, sa prethodnih objavljivanja znamo šta su i kako napravile fantastične Neverne bebe u Boru za Dan rudara, ali koreografija i scenski nastup imaju i druge potpisnike. Naime, sam koncert je čak četiri puta prekidan zbog izuzetnih vatrometa kojima je možda jedina moja zamerka to što nisu nimalo bili sinhronizovani sa dešavanjima na sceni te su u bar dva puta, veoma nelogično prekinuli scenske nastupe, prvo Laneta Gutovića koji je davao uvodnu reč kroz svoje poznate monologe o ženama, a zatim i Bebe usred numere. Nekako, kao racija, iznenada i potpuno neočekivano. Ipak, sam vatromet je bio nešto nesvakidašnje i nešto od toga uhvatio sam i ja svojim aparatom. Evo tog materijala:


Zgrada Doma kulture okupana u fantastičnom svetlu, krajnje ozbilojan pristup vrhunskom efektu organizatora. Bravo.














Toliko boja uhvaćenih na zatamnjenom nebu, za mene je zaista novo iskustvo u fotografiji. Jednostavno, nisam mogao da ga ne podelim sa čitaocima, i to u vidu zasebne teme, kao svojevrsno apostrofiranje moje fasinacije ovakvim mogućnostima skalamerije koju sam imao oko vrata :)

Нема коментара:

Постави коментар