Nešto kao reč dobrodošlice...



Kao i u fotografisanju, tako i u izboru i prikazu fotografija na stranicama pred nama, trudio sam se da na neki vedriji i lepši način istaknem one izuzetnije momente iz relativno dosadne svakodnevnice i obogatim ih fotografijom koja bi mogla gledaoca da bar nakratko odvuče na neku drugu, lepšu stranu.
Ne znam da li sam i koliko uspeo u tome, ali znam ko će znati... svako ko se zadrži na ovim mojim stranicama.

Svakom posetiocu želim da uživa na stranicama ovog Bloga bar upola koliko sam ja uživao u ideji da neke svoje lepe momente podelim sa drugima.

Претражи овај блог

Пратиоци

четвртак, 17. фебруар 2011.

Foto album - Mala portretska seansa

Posle silnih pokušaja da sam nešto naučim vezano za portretsku fotografiju, zakucao sam se u nešto što sam smatrao solidnim, ali samo u tehničkom smislu. Dugo se, bar što se tiče studijske fotografije, praktično nisam pomerio dalje. Jednostavno sam nastojao da što bolje tehnički odradim fotografiju i eventualno osmislim scenu, koreografiju, položaj, kadar, ali....nikako nisam bio zadovoljan svojim radovima.
Učenje putem interneta ima svojih prednosti, ali glavna mana ovakvog vida učenja je da je u praksi gotovo nemoguće naučiti ne samo sve, već čak ni neki dovoljan minimum, ukoliko čovek zaista želi dobru fotografiju u kojoj bi uživao. Potreban je neko, neko ko zna, neko ko hoće.


Meni se našao zaista vrstan majstor ove vrste fotografije. Poznat je na internetu, i to veoma široko, i to najpre prema svojim studijskim, odnosno portretskim radovima. U pitanju je Ivan, poznatiji na internetu kao http://www.istockphoto.com/lordivanhoe

Čovek je video otprilike gde grešim, shvatio da nećemo previše toga popraviti preko interneta i učinio jedino moguće - ponudio se da dođe da uživo zaokružimo tu priču. Kako je rekao, tako je i učinio, došao i okrenuo mi naopačke sve što sam mislio da znam o ovoj vrsti fotografije. Potpuno nova dimenzija portreta, najzad ona o kakvoj sam do sada maštao. Potpuno novo značenje pojma Sve-je-u-svetlu. Mislim, apsolutno me poremetio...i, približio onome čemu sam težio.







Imao sam sreće da me kroz moje učenje fotografije uvek pratilo više zaista dobrih prijatelja od kojih sam itekako učio, a sada se toj sjajnoj plejadi pridružio i još jedan pravi majstor fotografije i obogatio moj doživljaj fotografije za nekoliko novih, neslućenih stepenika. Možda sam ja malo previše euforičan, ali ja znam da sam po prvi put posle dužeg vremena zadovoljan onim što je sišlo sa moje kartice. Ostali neka prosude sami koliko sam se približio njihovom poimanju dobre studijske fotografije, ali u ovoj seansi koja sledi, ja sam pod mentorstvom Ivana uspeo da prilično zadovoljim vlastite fotografske aspiracije u ovoj vrsti.





Konačno, ova seansa nije bila za mene samo svojevrsno fotografsko otkrovenje, već i jedna atmosfera opuštenog fotografisanja koju bih uvek rado ponovio.


1 коментар: