Nešto kao reč dobrodošlice...



Kao i u fotografisanju, tako i u izboru i prikazu fotografija na stranicama pred nama, trudio sam se da na neki vedriji i lepši način istaknem one izuzetnije momente iz relativno dosadne svakodnevnice i obogatim ih fotografijom koja bi mogla gledaoca da bar nakratko odvuče na neku drugu, lepšu stranu.
Ne znam da li sam i koliko uspeo u tome, ali znam ko će znati... svako ko se zadrži na ovim mojim stranicama.

Svakom posetiocu želim da uživa na stranicama ovog Bloga bar upola koliko sam ja uživao u ideji da neke svoje lepe momente podelim sa drugima.

Претражи овај блог

Пратиоци

четвртак, 20. децембар 2012.

Foto album - Rtanj, tajanstvena piramida imuna na smak sveta...

I, tako...kažu biće smaka sveta...21.12.2012.
Hoće li?
Pojma nemamo, videćemo već, NASA je prostudirala kretanje nebeskih tela i zaključila da će zaista pomenutog datuma doći do potpunog pomračenja sunca i da će sunce zaista zameniti potpuni mrak. NASA je firma od poverenja, NASA je ozbiljna firma, takva firma ima kod većine ljudi bezrevni autoritet i kad nešto kaže, tome se veruje.
NASA kaže i da se pomenuta pojava koja se očekuje tog famoznog datuma uglavnom naziva - noć.

A preživeće, kažu oni drugi, svi koji se sklone na jedno od retkih mesta na planeti koje je razvilo tajanstveni imunitet na smakove sveta i ostala čudesa...Rtanj i njegova čuvena piramida, još tajanstvenija od smaka sveta.
Pa. za one koje mrzi da se odšetaju tih dvestotinjak kilometara od Beograda, evo kako to izgleda :)


Dakle, ništa smakovito, preterano mistično i nojevski, armagedonski i biblijskokatastrofalno...samo - prelepo. Pa, pokušajte da uživate bar upola od onoga što sam ja uživao ispod jedne od najlepših planina kod nas.


 
Piramidalni oblik, zaista zanimljiv, geometrijski, kažu precizan.









Ne, ovaj "krater"  nema nikakvu misterioznu priču za sobom...bar ne ništa misteriozniju od ostalih kamenoloma :)






Нема коментара:

Постави коментар