Nešto kao reč dobrodošlice...



Kao i u fotografisanju, tako i u izboru i prikazu fotografija na stranicama pred nama, trudio sam se da na neki vedriji i lepši način istaknem one izuzetnije momente iz relativno dosadne svakodnevnice i obogatim ih fotografijom koja bi mogla gledaoca da bar nakratko odvuče na neku drugu, lepšu stranu.
Ne znam da li sam i koliko uspeo u tome, ali znam ko će znati... svako ko se zadrži na ovim mojim stranicama.

Svakom posetiocu želim da uživa na stranicama ovog Bloga bar upola koliko sam ja uživao u ideji da neke svoje lepe momente podelim sa drugima.

Претражи овај блог

Пратиоци

среда, 14. новембар 2012.

Objektivom po Srbiji - Etno selo Vraneša, raj između Zlatarskog i Radoinjskog jezera

Gotovo u najjugozapadnijem delu države, ako tako mogu da složim tu reč, smešteni su prelepi predeli nekoliko prekrasnih planina i jezera koje uglavnom povezuje reka Uvac. Njenim pregrađivanjem stvorena su čak tri jezera, i većina nas uglavnom po tome i poznaje ovaj kraj, ali negde između Zlatarskog i Radoinjskog jezera, blizu starog puta za Priboj, smestilo se nešto zaista nesvakidašnje - Etno selo Vraneša.
Etno selo u stilu starih srpskih kuća, ali sa savremenim enterijerom i komforom, fantastično pomirivši naizgled nepomirljive razlike tradicionalnog i modernog.
O, da, na ovom mestu je savršeno moguće da se pored pašnjaka za konje uredno nalazi i heliodrom za goste!
Treba videti, treba doživeti...


Kažu da je celo selo napravljeno u srpskom stilu ali slovenačkom idejom i angažovanjem. Verujem da je tako, sa time sam se već sreo. Neko ima materijal, ali neko ume da ga upotrebi. Onda je dobro svima.
Ako je baš tako i bilo, svaka čast. Sjajna sinteza na delu.

Otprilike sve ostalo će reći i fotografije, verovatno ne treba previše trošiti tastauru na nešto što se izdaleka jasno vidi...


Pogled preko heliodroma na jezero...















Naravno, spa, wellness, bazen i sve redom...nema greške.



















Нема коментара:

Постави коментар