Nešto kao reč dobrodošlice...



Kao i u fotografisanju, tako i u izboru i prikazu fotografija na stranicama pred nama, trudio sam se da na neki vedriji i lepši način istaknem one izuzetnije momente iz relativno dosadne svakodnevnice i obogatim ih fotografijom koja bi mogla gledaoca da bar nakratko odvuče na neku drugu, lepšu stranu.
Ne znam da li sam i koliko uspeo u tome, ali znam ko će znati... svako ko se zadrži na ovim mojim stranicama.

Svakom posetiocu želim da uživa na stranicama ovog Bloga bar upola koliko sam ja uživao u ideji da neke svoje lepe momente podelim sa drugima.

Претражи овај блог

Пратиоци

петак, 9. децембар 2011.

Fokus na događaju - Neverne Bebe, spot "Kuća za spas", Making off


Iako sam u vode fotografije zapravo došao iz video miljea, za ovih nekoliko godina apstinencije od videa, uspeo sam da doživim prijatno iznenađenje na snimanju spota "Kuća za spas" sa najnovijeg albuma Nevernih Beba. Posle dobijanja poziva da fotografišem snimanje ovog spota, usledilo je prijatno iznenađenje velikog profesionalizma na sve strane, počev od ekipa za snimanje, pa do standardno profesionalnih Beba, u njihovom najširem sastavu. 


Spot samo po sebi predstavlja zaista malo remek-delo, taman onoliko koliko treba da se isprati slikom sjajna i zrela pesma, a kako je na samom snimanju bilo, može se videti sa nekih fotografija ispod.











































Konačno, spot se može pogledati na oficijelnom sajtu Nevernih Beba, a apsolutno ga treba pogledati upravo u najvišoj, 720p rezoluciji. 

Nedostaje još jedna fotografija, ali ona će se pojaviti kada obavi svoj zadatak u jednoj drugoj promociji, a sve u skladu sa prethodnim dogovorima i sinhronizacijama, zbog kojih su i ove fotografije tek danas osvanule na mojoj stranici.

2 коментара: