Nešto kao reč dobrodošlice...



Kao i u fotografisanju, tako i u izboru i prikazu fotografija na stranicama pred nama, trudio sam se da na neki vedriji i lepši način istaknem one izuzetnije momente iz relativno dosadne svakodnevnice i obogatim ih fotografijom koja bi mogla gledaoca da bar nakratko odvuče na neku drugu, lepšu stranu.
Ne znam da li sam i koliko uspeo u tome, ali znam ko će znati... svako ko se zadrži na ovim mojim stranicama.

Svakom posetiocu želim da uživa na stranicama ovog Bloga bar upola koliko sam ja uživao u ideji da neke svoje lepe momente podelim sa drugima.

Претражи овај блог

Пратиоци

понедељак, 13. април 2015.

Foto album - Uskrs naš, i bogata trpeza zasenjena šaroliko ukrašenim jajima

I tako, još jedan Vaskrs, mada je uobičajeniji naziv Uskrs, za nama,
I to oba. Svi koji slave ovaj dan su ga dakle proslavili, a najmlađi su se posebno radovali odmeravanju u razbijanju jaja.
A jaja...nikad maštovitija.
Iako je već odavno u meni gasnuo plamen groznice vezane za pobednička jaja, Čuvarkuće i druga dečačka, a ponekad i mladalačka iščekivanja tog dana, čini mi se da upravo maštovitost i predanost i posvećenost oslikavanju kuvanih jaja koje sve jasnije vidim svuda oko sebe zadnjih godina, na momente pali neke davno pogašene iskre...
Za sada redovno nosim aparat sa sobom na te duele, ali ko zna, možda jednog dana i ja dobijem neku umetničku viziju, uključim šporet i počnem :)
Do tada, slike su tu, pa uživajmo u onome što su drugi iz moje okoline radili na ovu temu.


Konačno, ja nisam prvi put uočio sve veću maštovitost i želju za ispoljavanjem kreativnosti na ovom polju, i već sam objavio seriju fotografija sjajno oslikanih jaja. Ipak, svaka sledeća kao da je bogatija, kompletnija, ne znam, lep uzlazni trend povratka na nekadašnje zaboravljene vrednosti i manire, povratak u detinjstvo za neke, a za one druge, koračanje tim detinjstvom punih pluća. Bravo za sve koji su dali svoj pečat ovakvom trendu!




















Нема коментара:

Постави коментар