Nešto kao reč dobrodošlice...



Kao i u fotografisanju, tako i u izboru i prikazu fotografija na stranicama pred nama, trudio sam se da na neki vedriji i lepši način istaknem one izuzetnije momente iz relativno dosadne svakodnevnice i obogatim ih fotografijom koja bi mogla gledaoca da bar nakratko odvuče na neku drugu, lepšu stranu.
Ne znam da li sam i koliko uspeo u tome, ali znam ko će znati... svako ko se zadrži na ovim mojim stranicama.

Svakom posetiocu želim da uživa na stranicama ovog Bloga bar upola koliko sam ja uživao u ideji da neke svoje lepe momente podelim sa drugima.

Претражи овај блог

Пратиоци

недеља, 6. јул 2014.

Objektivom po Srbiji - Kada prestane zvuk trube u Guči, a otapanje snega ga tek najavljuje iznova

Baš tako, kada zamre zvuk trube u Guči, znači da je za tu godinu završila najveća srpska trubačka žurka ikada.
Zatim se sležu utisci, smiruju se strasti, broje se novci i lagano planira naredna sezona. Samo da prođe zima, već će nekako i avgust ponovo.
O, da, dođe taj avgust, a kako izgleda Guča u onom prvom topljenju snega i prvoj dalekoj najavi nove trubačke žurke, na ovim je slikama.


Oni maštovitiji, ili oni koji se sećaju događaja, lako će na upražnjena mesta na slikama dodati sve one koji čine tu najveću etno košnicu na ovim prostorima.



Muzej - trube!



































Нема коментара:

Постави коментар