Nešto kao reč dobrodošlice...



Kao i u fotografisanju, tako i u izboru i prikazu fotografija na stranicama pred nama, trudio sam se da na neki vedriji i lepši način istaknem one izuzetnije momente iz relativno dosadne svakodnevnice i obogatim ih fotografijom koja bi mogla gledaoca da bar nakratko odvuče na neku drugu, lepšu stranu.
Ne znam da li sam i koliko uspeo u tome, ali znam ko će znati... svako ko se zadrži na ovim mojim stranicama.

Svakom posetiocu želim da uživa na stranicama ovog Bloga bar upola koliko sam ja uživao u ideji da neke svoje lepe momente podelim sa drugima.

Претражи овај блог

Пратиоци

уторак, 22. јул 2014.

Objektivom po Srbiji - Čelarevo, mesto gde pored Dvorca živi i Lav :-)

Malo vojvođansko mesto. Tiho, mirno, usporeno. Dakako.
Voziš se uz Dunav i skoro bi ga i mogao proći a da ga ne primetiš. A šteta bi bila ne primetiti ga, jer to je jedno od onih mesta koje imaju svoj zamak. Pravi, dakako.
I taj zamak čuvaju kameni lavovi, i to ne oni smešni, gipsani sa kojima se sprdamo komšijama več decenijama, nego pravi, lepi, živopisni kameni lavovi. Dakako.
E, tu negde i leži kvaka, jer Čelarevo ima izgleda mi više lavova nego li pojedini Zoo vrtovi.
Čelarevo ima i najpoznatijeg lava u Srbiji, Carlsbergov Lav pivo.
Ili jesi, ili nisi.
Dakako.


I tako, ono malo mesto s početka priče ostaje mirno, tiho i ćutke pušta Dunav da teče dalje svojim tokom dok ko zna po koji put broji svoje lavove. A i zašto da ne, kada je po tome uglavnom i poznato, s jedne strane lavovi ispred Dvorca Bezeredi, s druge strane najpoznatiji srpski Lav.
Dakako.












Нема коментара:

Постави коментар