Nešto kao reč dobrodošlice...



Kao i u fotografisanju, tako i u izboru i prikazu fotografija na stranicama pred nama, trudio sam se da na neki vedriji i lepši način istaknem one izuzetnije momente iz relativno dosadne svakodnevnice i obogatim ih fotografijom koja bi mogla gledaoca da bar nakratko odvuče na neku drugu, lepšu stranu.
Ne znam da li sam i koliko uspeo u tome, ali znam ko će znati... svako ko se zadrži na ovim mojim stranicama.

Svakom posetiocu želim da uživa na stranicama ovog Bloga bar upola koliko sam ja uživao u ideji da neke svoje lepe momente podelim sa drugima.

Претражи овај блог

Пратиоци

среда, 27. фебруар 2013.

Objektivom po Srbiji - Međuvršje, čista lepota usred Ovčarsko-kablarske klisure

Ovčarsko-kablarska klisura nadaleko je čuvena po mnogo čemu, ali ono što se samo po sebi nameće jeste Muđuvršje. Na putu od Čačka ka Užicu, nemoguće je praktično odvojiti pogled od prelepog jezera pod ovim nazivom. Kućice na vodi, kućice pored vode, sunce koje se rasteže negde između Ovčara i Kablara kao jedna stara i dosta zaboravljena pesma....


Opuštanje i uživanje, razgledanje, pijuckanje pića i - fotografisanje. Ko, kako i šta želi...uglavnom, sve je tu.




























Нема коментара:

Постави коментар