Nešto kao reč dobrodošlice...



Kao i u fotografisanju, tako i u izboru i prikazu fotografija na stranicama pred nama, trudio sam se da na neki vedriji i lepši način istaknem one izuzetnije momente iz relativno dosadne svakodnevnice i obogatim ih fotografijom koja bi mogla gledaoca da bar nakratko odvuče na neku drugu, lepšu stranu.
Ne znam da li sam i koliko uspeo u tome, ali znam ko će znati... svako ko se zadrži na ovim mojim stranicama.

Svakom posetiocu želim da uživa na stranicama ovog Bloga bar upola koliko sam ja uživao u ideji da neke svoje lepe momente podelim sa drugima.

Претражи овај блог

Пратиоци

петак, 22. фебруар 2013.

Foto album - Grožđe u kadru, predivne sočne grudvice u senci lozinoga lista

O grožđu teško da danas može da se kaže nešto pametno, a da to bude i nešto novo pritom. Do sada je uglavnom već sve odavno rečeno, danas objektivno nama svima ostaje da ga unapređujemo na naučnoj osnovi, uzgajamo s ljubavlju, jedemo ili pijemo sa užitkom i da ga sa zadovoljstvom - fotografišemo.
Ponešto od svega toga i sam radim, jedem ga i fotografišem. Mislim da je ovo drugo dosta zanimljivije od onog prvog, pa reših da neke detalje oko mojih pogleda na grožđe podelim i na ovoj stranici. Možda se neko i uželi grožđa... :)


Konačno, meni je grožđe lepo i kada je u punom sazrevanju, ali i kada je već u prolasku, kada smo ga presiti za jelo, ali zato u kadar uvek stane sa velikim zadovoljstvom...











Нема коментара:

Постави коментар