Nešto kao reč dobrodošlice...



Kao i u fotografisanju, tako i u izboru i prikazu fotografija na stranicama pred nama, trudio sam se da na neki vedriji i lepši način istaknem one izuzetnije momente iz relativno dosadne svakodnevnice i obogatim ih fotografijom koja bi mogla gledaoca da bar nakratko odvuče na neku drugu, lepšu stranu.
Ne znam da li sam i koliko uspeo u tome, ali znam ko će znati... svako ko se zadrži na ovim mojim stranicama.

Svakom posetiocu želim da uživa na stranicama ovog Bloga bar upola koliko sam ja uživao u ideji da neke svoje lepe momente podelim sa drugima.

Претражи овај блог

Пратиоци

петак, 8. фебруар 2013.

Foto album - Grippen na nebu iznad Srbije

Kada se pojavio sa svojim novim informacionim sistemima i mogućnostima poletanja i sletanja sa poluuređenih pisti, odnosno auto puteva, Grippen je na neki način najavio četvrtu generaciju lovačkih aviona. Naslednik Vigena i Drakena, ovaj švedski dragulj je veoma brzo pronašao svoj put do više ratnih vazduhoplovstava u kojima i danas ponosno služi. Iako je nedugo zatim nastao i ostatak četvrte generacije lovačkih aviona sa inovantnijim rešenjima i avangardnijim poboljšanjima letnih i borbenih karakteristika, Grippen je i dalje upravo ono što se od njega očekuje i ono čime se njegovi piloti ponose. Održao je korak i nijedno vazduhoplovstvo koje ga je nabavilo nije ga se do danas odreklo.


Nebo iznad Beograda zaparao je i jedan takav lepotan, šepureći se svojom sjajnom avionikom i gracioznim izgledom, pokazujući šta je sve u stanju da uradi dobar pilot sa njim. Publika bez daha, pilot bez straha a Grippen - bez premca.







Нема коментара:

Постави коментар