Nešto kao reč dobrodošlice...



Kao i u fotografisanju, tako i u izboru i prikazu fotografija na stranicama pred nama, trudio sam se da na neki vedriji i lepši način istaknem one izuzetnije momente iz relativno dosadne svakodnevnice i obogatim ih fotografijom koja bi mogla gledaoca da bar nakratko odvuče na neku drugu, lepšu stranu.
Ne znam da li sam i koliko uspeo u tome, ali znam ko će znati... svako ko se zadrži na ovim mojim stranicama.

Svakom posetiocu želim da uživa na stranicama ovog Bloga bar upola koliko sam ja uživao u ideji da neke svoje lepe momente podelim sa drugima.

Претражи овај блог

Пратиоци

недеља, 6. јануар 2013.

Objektivom po Srbiji - Sirogojno, jedan od najstarijih zlatiborskih i srpskih brendova

Kao mali sam prvi put čuo za Sirogojno, ali danas više ne mogu biti siguran da li sam prvi put čuo taj naziv vezan za pionira Narodnog heroja ili za debele vunene džempere specifičnog izgleda i kvaliteta. Bilo kako bilo, definitivno je u pitanju bio izuzetno snažan sinonim - jedan za hrabrost, drugi za toplotu...
Ipak, Sirogojno je malo veći brend od tako kratkih definicija, u pitanju je selo, kraj, legenda i - muzej.
Prelepi zlatiborski predeli na putu za ovo selo fantastičan su dekor za završnu scenu koja nas čeka u ovom zlatiborskom selu iz koga kao da nema dalje. Tu dođeš, oduživaš svoje i vratiš se nazad.



Muzej Staro selo je svakako najatraktivniji detalj u Sirogojnu, ali zapravo je sve savršeno na svom mestu, i samo selo, i crkva i pijačica i sve ostalo uz nezaboravan pogled koji možda ne oduzima dah naprečac, ali sasvim sigurno dugo, dugo ne bledi iz sećanja. Ostalo su slike, tekst je mahom nepotreban. Prvenac u ovoj godini nije slučajno odabran :)





























Нема коментара:

Постави коментар