Nešto kao reč dobrodošlice...



Kao i u fotografisanju, tako i u izboru i prikazu fotografija na stranicama pred nama, trudio sam se da na neki vedriji i lepši način istaknem one izuzetnije momente iz relativno dosadne svakodnevnice i obogatim ih fotografijom koja bi mogla gledaoca da bar nakratko odvuče na neku drugu, lepšu stranu.
Ne znam da li sam i koliko uspeo u tome, ali znam ko će znati... svako ko se zadrži na ovim mojim stranicama.

Svakom posetiocu želim da uživa na stranicama ovog Bloga bar upola koliko sam ja uživao u ideji da neke svoje lepe momente podelim sa drugima.

Претражи овај блог

Пратиоци

четвртак, 12. јул 2012.

Objektivom po Srbiji - Kraljevo, na ušću Ibra u Moravu smešten grad

Karanovac je naziv koji će mnogi prepoznati, a Rudopolje...? Malo teže i malo ređe, ali Kraljevčani će se setiti da se nekada njihov grad i tako zvao. U svakom slučaju, Kraljevo je jedna jedinstvena varoš iznikla u pravi grad, mesto sa dubokom tradicijom i snagom.
Kao jako mali sam prvi put otišao u Kraljevo i sasvim sigurno ne mogu da se setim tih odlazaka, ali kao momak...eh, toga se već jako dobro sećam.
I uvek, ali baš uvek kad pomene neko Kraljevo, meni je pred očima glavni trg i velelepni spomenik herojima srpskih ratova.


Iako mnogi tvrde za svoja mesta da su u srcu Šumadije, meni je nekako Kraljevo u tom nekom srcu...ne znam, možda i grešim ali meni je to asocijacija na srce Šumadije.
Nadaleko poznata Vrnjačka Banja je tu, odmah pored, Trstenik, Mataruška Banja, Žiča, Studenica, Gradac...ma gde god da se čovek okrene, neće uspeti da promaši neku od lepota u okolini, sad, istorijskih, prirodnih ili turističkih, verovatno je manje bitno. Goč?
A tek to...
U svakom slučaju, na jedva nešto više od 150 kilometara od Beograda, teško je zamisliti nekoga ko ne bi pronašao za sebe dovoljno atributa za jedan sjajan, u najmanju ruku, vikend provod. Ko još razmišlja, neka razmišlja uz neke od mojih fotografija :)










I, nešto crno-belo što budi uspomene, jedan prilaz jednoj kafani, muzici, letnjoj bašti, eh...


 ...konačno, i danas je noć u Kraljevu posebna, verovatno kao i nekada, samo na svoj način, ali mi, eto, to malo teže prihvatamo jer za svakog od nas je baš onaj način na koji se sećamo nečega - jedini poseban.


Нема коментара:

Постави коментар