Nešto kao reč dobrodošlice...



Kao i u fotografisanju, tako i u izboru i prikazu fotografija na stranicama pred nama, trudio sam se da na neki vedriji i lepši način istaknem one izuzetnije momente iz relativno dosadne svakodnevnice i obogatim ih fotografijom koja bi mogla gledaoca da bar nakratko odvuče na neku drugu, lepšu stranu.
Ne znam da li sam i koliko uspeo u tome, ali znam ko će znati... svako ko se zadrži na ovim mojim stranicama.

Svakom posetiocu želim da uživa na stranicama ovog Bloga bar upola koliko sam ja uživao u ideji da neke svoje lepe momente podelim sa drugima.

Претражи овај блог

Пратиоци

понедељак, 29. август 2011.

Foto album - Dečak, kanu i voda

Mirna površina vode, desetogodišnji dečak je kljunom svog kanua vešto seče u zalazak sunca...scena za koju bi fotograf u meni bio spreman da dosta toga žrtvuje.


Vredi li ta žrtva na koju sam spreman?
Oh, svakako. Meni itekako vredi, kada god pogledam te fotke, nekako ih drugačije doživim, ali svakako mi raspale maštu pomešanu sa sećanjem. I, eto nas pred izazovom - hoću li to umeti da prenesem na čitaoce ovog Bloga? Pokušaću sa ovim fotkama ispod da učinim tako nešto...










Нема коментара:

Постави коментар