Devedesete su donele, kada je građanski život u Beogradu u pitanju, i jednu neobičnu kontroverznu tradiciju. Naime, na verovatno svakom Sajmu automobila obavezno su prodati najskuplji modeli koji su bili izloženi, uglavnom Mercedes, ali i druge marke. Neretko se to dešavalo već u prvom danu izlaganja, a zakulisne priče govore čak i o nadmetanjima za sajamski primerak. Čaršija je svojevremeno prepričavala priču i o ocu neugledno obučenom sa sinom ili sinovima, zavisno od čaršijske verzije, koji je gotovo pravo sa njive doneo džakove gotovine kako bi kupio najskupljeg u tom momentu izloženog Mercedesa. Legenda ili ne, tek celokupna priča je strašna kontroverza životu u Srbiji devedesetih.
Koliko je 2017. ta slika izmenjena, teško je reći ali definitivno je sama kontroverza ublažena, standard je odavno dorastao trendu kupovine novih automobila, dok su sa druge strane popusti koji se tokom sajma nude postali stvarniji i u praksi zaista dvocifreni. To je verovatno i uzrok nastavku tradicije da se sajamska prodaja odvija uz obostrano trljanje ruku.
Od svih detalja sa spoljne strane automobila, uglavnom ipak najviše fascinira natpis - Prodato.
Ono drugo što se primećuje uglavnom je sažeto u činjenici da je beogradska epizoda sajamske prodaje i izlaganja četvotočkaša očigledno zasluženo pozicionirana na svetskoj mapi sajmova.
Zrelo, rutinski, reprezentativno.
Premijere ne izostaju. Predstavljaju se i električni modeli, hibridi i eko verzije, ali i trkačke igračke, pravi bolidi.
Lepe devojke pored četvorotočkaša i dvotoškaša su deo predstave bez kog ona ne bi blistala u ovakvom sjaju. Prateća inustrija delova, opreme, tjuninga i drugog takođe je predstavila svoje favorite, a primetno je da je na delu predviđenom za motocikle novi trend preuzeo gotovo polovinu izložbenog prostora. Quad vozila, ATV kome je ovo draži naziv, definitivno su svakim svojim detaljem asocirali na vožnje praznim plažama ili brdovitim travnatim bespućima.
I konačno, malo slika da ilustruju sve to.
Šta je veće - telefon ili displej u kolima?
I par zajedničkih fotki za sećanje...
Mada, očito bez selfija ništa ne bi prošlo :)
Koliko je 2017. ta slika izmenjena, teško je reći ali definitivno je sama kontroverza ublažena, standard je odavno dorastao trendu kupovine novih automobila, dok su sa druge strane popusti koji se tokom sajma nude postali stvarniji i u praksi zaista dvocifreni. To je verovatno i uzrok nastavku tradicije da se sajamska prodaja odvija uz obostrano trljanje ruku.
Od svih detalja sa spoljne strane automobila, uglavnom ipak najviše fascinira natpis - Prodato.
Ono drugo što se primećuje uglavnom je sažeto u činjenici da je beogradska epizoda sajamske prodaje i izlaganja četvotočkaša očigledno zasluženo pozicionirana na svetskoj mapi sajmova.
Zrelo, rutinski, reprezentativno.
Premijere ne izostaju. Predstavljaju se i električni modeli, hibridi i eko verzije, ali i trkačke igračke, pravi bolidi.
Lepe devojke pored četvorotočkaša i dvotoškaša su deo predstave bez kog ona ne bi blistala u ovakvom sjaju. Prateća inustrija delova, opreme, tjuninga i drugog takođe je predstavila svoje favorite, a primetno je da je na delu predviđenom za motocikle novi trend preuzeo gotovo polovinu izložbenog prostora. Quad vozila, ATV kome je ovo draži naziv, definitivno su svakim svojim detaljem asocirali na vožnje praznim plažama ili brdovitim travnatim bespućima.
I konačno, malo slika da ilustruju sve to.
Šta je veće - telefon ili displej u kolima?
I par zajedničkih fotki za sećanje...
Mada, očito bez selfija ništa ne bi prošlo :)
Нема коментара:
Постави коментар