Nešto kao reč dobrodošlice...



Kao i u fotografisanju, tako i u izboru i prikazu fotografija na stranicama pred nama, trudio sam se da na neki vedriji i lepši način istaknem one izuzetnije momente iz relativno dosadne svakodnevnice i obogatim ih fotografijom koja bi mogla gledaoca da bar nakratko odvuče na neku drugu, lepšu stranu.
Ne znam da li sam i koliko uspeo u tome, ali znam ko će znati... svako ko se zadrži na ovim mojim stranicama.

Svakom posetiocu želim da uživa na stranicama ovog Bloga bar upola koliko sam ja uživao u ideji da neke svoje lepe momente podelim sa drugima.

Претражи овај блог

Пратиоци

недеља, 5. фебруар 2017.

Objektivom van Srbije - Temišvar, dalje u šetnji najvećim gradom Banata - Deo drugi, Trgovi Temišvara

Kada po prvi put dođemo negde, praktično odmah imamo u planu da posetimo ono što svi pre nas smatraju najlepšim. Verovatno ne greše, pretpostavljamo.
Ja nisam do sada nikada pogrešio kada sam se time rukovodio.
Naravno, uvek bude malo one individualne dileme, da li je nešto baš, baš najlepše...ali, sve je to u vrhu. Tu negde, nekome leži ovaj detalj, nekome neki drugi, tako je uglavnom.
U Temišvaru nema tih dilema.
Trgovi.
Trg Slobode, Trg Ujedinjenja, Trg Pobede.
Bilo koji...


Korak po korak. Svi su tu, nema dugih i dosadnih šetnji. Skoro da se prelayi neprimetno sa jednog na drugi.
A svaki vredi.
Ne samo svakog koraka koji napravimo po njemu, ne.
Vredi svakog kilometra pređenog do Temišvara.
Dobrodošli na Trgove Temišvara.
































































Ni za golubove po trgovima, ni za Reu sa osnivačima Rima nije neophodno baš do Italije.
Temišvar je, izgleda, dovoljan...















Нема коментара:

Постави коментар