Nešto kao reč dobrodošlice...



Kao i u fotografisanju, tako i u izboru i prikazu fotografija na stranicama pred nama, trudio sam se da na neki vedriji i lepši način istaknem one izuzetnije momente iz relativno dosadne svakodnevnice i obogatim ih fotografijom koja bi mogla gledaoca da bar nakratko odvuče na neku drugu, lepšu stranu.
Ne znam da li sam i koliko uspeo u tome, ali znam ko će znati... svako ko se zadrži na ovim mojim stranicama.

Svakom posetiocu želim da uživa na stranicama ovog Bloga bar upola koliko sam ja uživao u ideji da neke svoje lepe momente podelim sa drugima.

Претражи овај блог

Пратиоци

недеља, 30. новембар 2014.

Foto album - Motivi sa Nišave

Reka koja svojim tokom umiva i bedeme jedne velike tvrđave, ali i brojnim mostovima, vodoodbrambenim bedemima i retko lepim šetalištem ukrašava drugi po veličini grad u Srbiji, ugošćava redovno i kajakaše, i to u samom centru Niša.

Po tome je jedinstvena kod nas, bez sumnje. Ne znam tačno koliko je moguće da u tom delu ipak velika reka pruži od onoga što se očekuje da izaziva dovoljno adrenalina koji bi kajak na brzacima trebalo da izazove, ali mi se kao laiku čini da je tu ipak reč o jednom savršenom početku jedne takve priče. Na istoj obali i dečije igralište u kome se trči, skače, pa čak i zaplovi i poleti. Na suprotnoj note, muzika, i jedinstven spomenik upravo muzici, osporavan, ali definitivno hrabro postavljen.
Jednom rečju - Nišava.


Pa eto, kad smo već tu, hajde da zajedno prođemo par koraka po ovoj sjajnoj reci čiju su divljinu neki kreativni ljudi savršeno stavili u urbanu funkciju, i smestili je u ulogu sportskog i umetnićkog prirodnog partnera Nišlija.






















Нема коментара:

Постави коментар