Nešto kao reč dobrodošlice...



Kao i u fotografisanju, tako i u izboru i prikazu fotografija na stranicama pred nama, trudio sam se da na neki vedriji i lepši način istaknem one izuzetnije momente iz relativno dosadne svakodnevnice i obogatim ih fotografijom koja bi mogla gledaoca da bar nakratko odvuče na neku drugu, lepšu stranu.
Ne znam da li sam i koliko uspeo u tome, ali znam ko će znati... svako ko se zadrži na ovim mojim stranicama.

Svakom posetiocu želim da uživa na stranicama ovog Bloga bar upola koliko sam ja uživao u ideji da neke svoje lepe momente podelim sa drugima.

Претражи овај блог

Пратиоци

четвртак, 17. октобар 2013.

Objektivom van Srbije - Buljarica, auto kamp, keramika, svako je po nečem pamti...

Nadomak Petrovca, podno golemih brda i planina, skupila se uvala kao iz filmova...prostrana, šumovita a ipak pitoma.
I...dugačka plaža koja kao da doziva.
Crnogorsko primorje ima verovatno i lepših mesta, ali Buljarica je definitivno jedno od najzanimljivijih mesta gde se može provesti deo, ili čak čitav godišnji odmor.


Nekome je u sećanju kao lep letnji provod, nekome uspomena iz detinjstva i prvo ozbiljnije odvajanje od roditelja, neko Buljaricu pamti po nekada čuvenoj keramici, ukrasnoj umetnosti koja je kupce pronalazila na mnogim stranama sveta...
Pa, definitivno je vredelo obnoviti uspomene ovog leta :)














































Нема коментара:

Постави коментар