Nešto kao reč dobrodošlice...



Kao i u fotografisanju, tako i u izboru i prikazu fotografija na stranicama pred nama, trudio sam se da na neki vedriji i lepši način istaknem one izuzetnije momente iz relativno dosadne svakodnevnice i obogatim ih fotografijom koja bi mogla gledaoca da bar nakratko odvuče na neku drugu, lepšu stranu.
Ne znam da li sam i koliko uspeo u tome, ali znam ko će znati... svako ko se zadrži na ovim mojim stranicama.

Svakom posetiocu želim da uživa na stranicama ovog Bloga bar upola koliko sam ja uživao u ideji da neke svoje lepe momente podelim sa drugima.

Претражи овај блог

Пратиоци

четвртак, 26. април 2012.

Foto album - Zekan u manježu, iskonski desetominutni ples

Pojmovi po kojima se sećam: Majež, štala, zekan, konj, pastuv, divlji ples, njištanje, galop...

Konje danas zaista još retko gde na svetu možemo naći divlje, prepuštene same sebi u prirodi. Uglavnom su to životinje naučene, pripitomljene, obučene ali sasvim je sigurno da negde duboko u sebi svi oni osete taj iskonski zov slobode, trka, galopa, njištanja i ritanja u potpuno slobodnom okruženju.
Neki češće osete taj zov, neki ređe, neki češće isprate taj zov kad ga osete, neki ne...ali sam sasvim siguran da ih ove veličanstvene životinje itekako osete puno puta u životu, ma koliko život proveli zauzdani, u štalama i boksovima i sa uzdama na sebi.


Ovaj zekan, beli konj sa flekama, počastio me jednog dana dok sam prolazio pored njega sa aparatom, veličanstvenim desetominutnim plesom u svom manježu. Ples je bio nepredvidiv i najverovatnije ovaj zekan nije njime hteo da mi pozira već da možda impresionira, zaplaši ili obeleži svoj prostor. Kakogod, ja sam uživao, a deo tog užitka će možda ove fotografije uspeti da prenesu.













Нема коментара:

Постави коментар