Nešto kao reč dobrodošlice...



Kao i u fotografisanju, tako i u izboru i prikazu fotografija na stranicama pred nama, trudio sam se da na neki vedriji i lepši način istaknem one izuzetnije momente iz relativno dosadne svakodnevnice i obogatim ih fotografijom koja bi mogla gledaoca da bar nakratko odvuče na neku drugu, lepšu stranu.
Ne znam da li sam i koliko uspeo u tome, ali znam ko će znati... svako ko se zadrži na ovim mojim stranicama.

Svakom posetiocu želim da uživa na stranicama ovog Bloga bar upola koliko sam ja uživao u ideji da neke svoje lepe momente podelim sa drugima.

Претражи овај блог

Пратиоци

понедељак, 9. април 2012.

Fokus na događaju, Džudo turnir "Vladan Petrović" u Šumicama

Pojmovi po kojima se sećam: Turnir, džudo, pobednik medalja, pehar, dvorana Šumice, Vladan Petrović, Beograd, dečije kategorije...

Sportska dvorana u Šumicama zaista ne spada među veće sportske arene, ali kada je gotovo u potpunosti ispune sami učesnici sportskog događaja i gotovo da ne ostane mesta za publiku, onda se odmah zapitamo - a koji je to sport tako popularan?
Džudo...da, može da zazvuči neverovatno, ali na turniru "Vladan Petrović" u subotu 07.04.2012. zaista se skupilo toliko učesnika da je to naprosto neverovatno bilo. Predivan odziv, mnogo posla za organizaciju, ali sve je bilo na nivou. Posebno lep momenat je broj petlića, najmlađih, najmanjih i najslabijih, ali nikako i najmanje borbenih devojčica i dečaka koji su prosto preplavili strunjače i prostor oko njih.


Borbenosti nije nimalo nedostajalo, ma o kojoj se kategoriji radilo i jedino što je moglo da se smesti rame-uz-rame tom utisku, jeste fer-plej koji je prikazan. O, da, prolila se i pokoja suzica zbog žala usled poraza, provukla se i poneka bolna grimasa usled malo nezgodnijeg bacanja, ali sve u svemu demonstriran je sjajan sportski događaj. To su, ukratko, utisci moji, a sa fotografija neka svako za sebe izdvoji svoje utiske :)











Koji pehar čeka neku od takmičarki?
Mislim da i nije previše bitno bilo...








Efektno bacanje i malo neugodno prizemljenje...




Biće sve OK, a bilo je i još nekih manjih povreda, bez posledica osim po ponos ili neku sujeticu...























Moj pehar...ne dam!
Nema veze, ja imam moju medalju...
:)


Нема коментара:

Постави коментар