Nešto kao reč dobrodošlice...



Kao i u fotografisanju, tako i u izboru i prikazu fotografija na stranicama pred nama, trudio sam se da na neki vedriji i lepši način istaknem one izuzetnije momente iz relativno dosadne svakodnevnice i obogatim ih fotografijom koja bi mogla gledaoca da bar nakratko odvuče na neku drugu, lepšu stranu.
Ne znam da li sam i koliko uspeo u tome, ali znam ko će znati... svako ko se zadrži na ovim mojim stranicama.

Svakom posetiocu želim da uživa na stranicama ovog Bloga bar upola koliko sam ja uživao u ideji da neke svoje lepe momente podelim sa drugima.

Претражи овај блог

Пратиоци

уторак, 26. јул 2011.

U šetnji po Beogradu - Park Avantura na Adi

Svojevremeno predstavljen kao prava senzacija, park Avantura na Adi sasvim je nezasluženo dopao u nemilost široke javnosti koja je, upravo prema nerealnim najavama, ovaj jedinstveni splet izazova u krošnjama drveća, očekivala od Avanture - čudo neviđeno.

Park Avantura je, ukratko, sjajan način da se zaokruži celina koju Ada nudi Beograđanima i posetiocima Beograda, i to pre svega u maniru i duhu onoga što Ada Ciganlija zapravo jeste, u duhu sportskom, izazovnom i u duhu same prirode. Ako bismo materijalizovali i konkretizovali to, mogli bismo komotno reći da je Park Avantura sačinjen od krošnji drveća povezanih međusobno raznim pomagalima za bezbedan, ali ipak naporan prelazak sa drveta na drvo, kao i platformama za odmaranje i "presedanje" ka sledećoj krošnji. I još kad na takvom mestu zateknete celu porodicu, e to je tek pun pogodak!


Dakle, kako već rekoh, jedna porodica, mnoštvo posmatrača. jedan Park Avantura...




I...krećemo sa avanturom.





Hajdemo, pažljivo, ali hrabro.






Ja stigla!

Hajde sada i mi da pređemo.







I tata bi, sine...


I tako, dragi putnici, sleteli smo na platformu broj 16. Spoljna temperatura je dobrih 20 i kusur stepeni, nadamo se da ste uživali u letenju sa nama. Koristite ponovo Avantura-ekspres...



Eee, a na zemlji se dešava rađanje novog Malog zmaja. Uočio je vreću za udaranje, sad bi nešto sa njom, ali ne zna baš tačno šta...


Čekaj sine, da vidiš kako to mama rešava. Jedan geri, recimo, Mavaši...pa sad razmisli da li ćeš da slušaš mamu, jelte...


Da vidimo šta si naučio. A hoćeš rukom?


Rukom ovako treba, kao ja tatu pre neko veče, sećaš se?



I tako, Avantura ostade iza nas da sačeka neke nove, hrabre i avanturističke korisnike...

Нема коментара:

Постави коментар