Nešto kao reč dobrodošlice...



Kao i u fotografisanju, tako i u izboru i prikazu fotografija na stranicama pred nama, trudio sam se da na neki vedriji i lepši način istaknem one izuzetnije momente iz relativno dosadne svakodnevnice i obogatim ih fotografijom koja bi mogla gledaoca da bar nakratko odvuče na neku drugu, lepšu stranu.
Ne znam da li sam i koliko uspeo u tome, ali znam ko će znati... svako ko se zadrži na ovim mojim stranicama.

Svakom posetiocu želim da uživa na stranicama ovog Bloga bar upola koliko sam ja uživao u ideji da neke svoje lepe momente podelim sa drugima.

Претражи овај блог

Пратиоци

субота, 10. јун 2017.

Objektivom van Srbije - Slapovi Zrmanje, mali turistički biser u dalmatinskom zaleđu

Manje poznati slapovi Zrmanje od onih Plitvičkih ili Krkinih, ali ne nikako ni manje zanimljivi.
Tačnije i preciznije rečeno - ukoliko smo obišli Plitvice ili Slapove Krke, nikako ne znači da slapove Zrmanje treba preskočiti.
Ili prosto podrazumevati bez da ih se poseti.
Nikako. Greška bi to bila nesumnjivo.
Put je relativno uzan, brdski kraj koji iz nekog razloga važi za ravnicu čini vožnju zanimljivijom bez obzira na taj put i tako stižemo do prvih slapova na ivopisnog metalnog mosta Zrmanji.
Sa naglaskom na to da su ovo ipak prvi.
Prvi od tri, odnosno od dvoje slapova koje ćemo videti na ovoj stranici.
Nažalost, nisam uspeo da vidim te treće, najuzvodnije. Prema onome što sam do tada video, čist promašaj ali tako je, šta da se radi. Ja sam se zadovoljio i sa prve dve grupe slapova, a to ćemo zadovoljstvo podeliti u ovom članku.


Relativno uzak, ali ne i nekomforan put vodi nas do zaista uskog ali živopisnog metalnog mosta koji kao da je glumac u nekim starim filmovima koji se odavno više ne snimaju.
Da, baš tako.
I upravo taj most je i stražar kraj koga se mora proći u pohodu na slapove Zrmanje. Sa njegove druge strane je sva ta lepota. Nekoliko uređenih mesta za obedovanje, srkanje kafice ili ispijanje nekog koktela sa egzotičnim voćem.
Naravno, i za oprobavanje sa rečnim strujama u kajaku.
Svega ima, a tu su i slike te je možda vreme da se odvojim od tastature i da se prepustimo daljem uživanju u ovoj lepoti prirode iz prvog reda...
























































1 коментар: