Nešto kao reč dobrodošlice...



Kao i u fotografisanju, tako i u izboru i prikazu fotografija na stranicama pred nama, trudio sam se da na neki vedriji i lepši način istaknem one izuzetnije momente iz relativno dosadne svakodnevnice i obogatim ih fotografijom koja bi mogla gledaoca da bar nakratko odvuče na neku drugu, lepšu stranu.
Ne znam da li sam i koliko uspeo u tome, ali znam ko će znati... svako ko se zadrži na ovim mojim stranicama.

Svakom posetiocu želim da uživa na stranicama ovog Bloga bar upola koliko sam ja uživao u ideji da neke svoje lepe momente podelim sa drugima.

Претражи овај блог

Пратиоци

четвртак, 21. април 2016.

Objektivom po Srbiji - Mačvanska Mitrovica, nekoliko slika u predvečerje

Danas davni prvi odlazak u Mačvansku Mitrovicu mi je doneo utiske koji su se mogli sabrati u praktično tri momenta - pešački most ka Sremskoj Mitrovici, brodogradilište i...gnezdo roda.
Dugo posle toga nisam video te rode, a zatim su se posle par godina ponovo pojavile.
Mada...moguće ipak da su ukrasile neke druge krovove, kao što je sigurno da ih je bilo za bar gnezdo, dva više nego prvi put kad sam ih video.
Pa ipak, prva sećanja su i dalje tu. Rode izbliza, uživo...ne znam, za gradsko dete sjajan događaj.
Brodogradilište je danas strano i uspešno, i još je tu, a most kao most.
I dalje je moja najsnažnija i najautentičnija asocijacija na Mačvansku Mitrovicu.
I tako kad god prođem tuda, a dosta često se zaletim na tu stranu, volim da se prisetim.
Pa još ako postoji pristojan ugostiteljski splav na raspolaganju za prebiranje po uspomenama...što da ne?


I tako jednom zastadoh u nekim večernjim satima, aparat nimalo slučajno pored mene, i eto, nešto od toga je i red da se podeli sa drugima. Možda neko dobije neku ideju...









I sve, sve, ali most...eh...




Нема коментара:

Постави коментар