Nešto kao reč dobrodošlice...



Kao i u fotografisanju, tako i u izboru i prikazu fotografija na stranicama pred nama, trudio sam se da na neki vedriji i lepši način istaknem one izuzetnije momente iz relativno dosadne svakodnevnice i obogatim ih fotografijom koja bi mogla gledaoca da bar nakratko odvuče na neku drugu, lepšu stranu.
Ne znam da li sam i koliko uspeo u tome, ali znam ko će znati... svako ko se zadrži na ovim mojim stranicama.

Svakom posetiocu želim da uživa na stranicama ovog Bloga bar upola koliko sam ja uživao u ideji da neke svoje lepe momente podelim sa drugima.

Претражи овај блог

Пратиоци

недеља, 17. јануар 2016.

Objektivom po Srbiji - Apatin, poluuspavani biser na Dunavu

Uglavnom kad spomenem nekome Apatin, vecina zna da je reč o pivu, nešto manje ih zna da je u Vojvodini, još manje da je negde na severu Vojvodine, a poneko zna i da je reč o prelepom gradiću na Dunavu, sa nezaboravnom čapljom Anjom na keju i izuzetnim korzom u centru...
E baš ti najmalobrojniji su i najsrećniji, jer oni znaju tajnu.
Tajnu ovog poluuspavanog bisera sa Dunava.


Nekome će Apatin i dalje ostati daleko, jer ima zaista dosta kilometara do njega, ma odakle pošao čovek osim iz najbliže okoline. Pa ipak, meni lično svaki kilometar vredi i čini me srećnim svaki put.
Posle ovih fotografija možda će nekome Apatin postati bliži...

















































































Нема коментара:

Постави коментар