Nešto kao reč dobrodošlice...



Kao i u fotografisanju, tako i u izboru i prikazu fotografija na stranicama pred nama, trudio sam se da na neki vedriji i lepši način istaknem one izuzetnije momente iz relativno dosadne svakodnevnice i obogatim ih fotografijom koja bi mogla gledaoca da bar nakratko odvuče na neku drugu, lepšu stranu.
Ne znam da li sam i koliko uspeo u tome, ali znam ko će znati... svako ko se zadrži na ovim mojim stranicama.

Svakom posetiocu želim da uživa na stranicama ovog Bloga bar upola koliko sam ja uživao u ideji da neke svoje lepe momente podelim sa drugima.

Претражи овај блог

Пратиоци

четвртак, 10. децембар 2015.

Foto album - Gradina u Solinu, splitski arheoloski dragulj

Da li je Solin deo Splita, ili je pored Splita...ili je Split pored Solina.
Eto malo dilema za one koji su se susretali nekom prilikom sa nekim od ova dva grada.
Jer, u Vojvodini govore za Čikago da je lep varoš, samo malo zabačena, obzirom da od Novog Sada ima da se vozi i vozi do tamo...eto, sad, šta je pored čega ne znamo baš sigurno, ali tu su negde. 
Lokalitet Gradina u antičkoj Saloni definitivno jeste bio udaljen od Asphalatosa, posebno za antičko vreme kada se uglavnom putovalo peške.
I sam Split, tadašnji Asphalatos nastaje praktično upravo migracijom ugroženih stanovnika Salone ka carskoj palati koju je izgradio za života Dioklecijan.
Rimski Car koji je za svog života i vladavine samo jednom bio u Rimu.
I tu počinje naša priča.
Priča u slikama.


Smeštena na nekoliko lokaliteta, Gradina očarava raznovrsnošću onoga što se da videti. Od mesta gde se danas u antičkom stilu može venčati, preko grada i groblja, pa sve do amfiteatra.



















































Нема коментара:

Постави коментар