Nešto kao reč dobrodošlice...



Kao i u fotografisanju, tako i u izboru i prikazu fotografija na stranicama pred nama, trudio sam se da na neki vedriji i lepši način istaknem one izuzetnije momente iz relativno dosadne svakodnevnice i obogatim ih fotografijom koja bi mogla gledaoca da bar nakratko odvuče na neku drugu, lepšu stranu.
Ne znam da li sam i koliko uspeo u tome, ali znam ko će znati... svako ko se zadrži na ovim mojim stranicama.

Svakom posetiocu želim da uživa na stranicama ovog Bloga bar upola koliko sam ja uživao u ideji da neke svoje lepe momente podelim sa drugima.

Претражи овај блог

Пратиоци

понедељак, 30. новембар 2015.

Foto album - jedan prelep stari Mercedes

Četiri točka su oduvek ljudi geldali na različite načine.
Nekima je to prevozno sredstvo, nekome hleb u rukama, nekome prestiž, a nekome kompleks večiti.
I vreme pokaže da su svi nekako u pravu, jer automobil uglavnom sve to jeste.
Ulogu menja zavisno od mnogih stvari, pa i životnog doba onoga koji ga ocenjuje, bilo da mu je to vlasnik ili samo posmatrač sa strane. Postoji ono životno doba kad bi čovek vozio bilo šta, a dođe i ono kad ne bi vozio ništa, i pristao bi na bilo šta samo da ga drugi neko vozi.
E, a kada automobil dođe u neko svoje doba, pa još izgleda kao da je sad sa trake sišao, onda poželiš samo jedno - da ga se sit nagledaš i uglavnom ništa više.


Baš na jedan takav sam naleteo jednom prilikom i nisam odoleo. Smestio sam ga u objektiv više puta, sa naročitim zadovoljstvom. Iako nisam poklonik Mercedesa (pogledaj naziv bloga, ujedno i moj nadimak u životu), ovaj primerak nisam mogao da ne podelim sa čitaocima :)











Нема коментара:

Постави коментар