Nešto kao reč dobrodošlice...



Kao i u fotografisanju, tako i u izboru i prikazu fotografija na stranicama pred nama, trudio sam se da na neki vedriji i lepši način istaknem one izuzetnije momente iz relativno dosadne svakodnevnice i obogatim ih fotografijom koja bi mogla gledaoca da bar nakratko odvuče na neku drugu, lepšu stranu.
Ne znam da li sam i koliko uspeo u tome, ali znam ko će znati... svako ko se zadrži na ovim mojim stranicama.

Svakom posetiocu želim da uživa na stranicama ovog Bloga bar upola koliko sam ja uživao u ideji da neke svoje lepe momente podelim sa drugima.

Претражи овај блог

Пратиоци

уторак, 27. август 2013.

Objektivom van Srbije - Tivat, grad mimoze i sunca...

Sasvim sigurno nije reč o najlepšem gradiću u najlepšem crnogorskom zalivu, ali to ne mora biti presudno za jednu foto priču. Svakako, reč je i o jednom od retkih gradića na obali koji nemaju svoj stari grad, ali zato ima jednu od najlepših riva, sa svojim aristokratskim, smirujućim šarmom rođenim u nekim austrougarskim vekovima koji čak ni obližnji aerodrom i jedna od najsavremenijih marina koja se oslanja na tu rivu, ne može da poremeti...


Naravno, nisu Riva, aerodrom ili čak i ova velelepna marina jedino što čoveka poziva u Tivat, ali pored ovoga je najbitniji i njegov položaj koji omogućava lagano obilaženje ne samo Boke Kotorske, već i najvećeg dela crnogorskog primorja. Palme su definitivno najbitnije obeležje Tivta, kako god da se pogleda... Kome ovo nije dovoljna pozivnica, neka jače motive potraži na slikama.





Hotel Pine, aristokratski duh u punom sjaju nasred Rive...



















Нема коментара:

Постави коментар