Nešto kao reč dobrodošlice...



Kao i u fotografisanju, tako i u izboru i prikazu fotografija na stranicama pred nama, trudio sam se da na neki vedriji i lepši način istaknem one izuzetnije momente iz relativno dosadne svakodnevnice i obogatim ih fotografijom koja bi mogla gledaoca da bar nakratko odvuče na neku drugu, lepšu stranu.
Ne znam da li sam i koliko uspeo u tome, ali znam ko će znati... svako ko se zadrži na ovim mojim stranicama.

Svakom posetiocu želim da uživa na stranicama ovog Bloga bar upola koliko sam ja uživao u ideji da neke svoje lepe momente podelim sa drugima.

Претражи овај блог

Пратиоци

понедељак, 5. август 2013.

Objektivom po Srbiji - Krušedol, manastir nad manastirima na Fruškoj gori

Hrabro napisano, to...manastir nad manastirima...razmišljao sam da li smem da budem toliko drzak, pa ipak, nekako sam i do sada iznosio svoje utiske, pa reših da ipak ostane takav naslov.
Dakle, manastir nad manastirima na Fruškoj gori, moje skromno mišljenje :)

Šta reći o Krušedolu a da već nije rečeno više puta?
Pojma nemam, i to sam shvatio tek kada sam počeo da pišem ovaj članak, ali jedno je sigurno - za posetu ovom manastiru nikako ne treba birati kasnu zimu ili kasnu jesen.
Na slikama će jasno biti koliko pogrešno godišnje doba ume sakriti lepotu, ali kada je nešto prelepo, onda to ni najlošije vreme neće uspeti da u potpunosti zaseni.


Opasan relativno niskim zidom sa spoljne strane, a nešto jačim bedemom sa unutrašnje, manastir je po mnogočemu jedinstven. Mislim da će večina nas pronaći svoj dokaz za to, kada se upusti u razgledanje fotografija, a oni odlučniji i spremniji da internet ture zamene pravima, naći će pravu poslasticu na obroncima Fruške gore, i u njoj sijaset dokaza o pomenutoj jedinstvenosti.




































Нема коментара:

Постави коментар