Nešto kao reč dobrodošlice...



Kao i u fotografisanju, tako i u izboru i prikazu fotografija na stranicama pred nama, trudio sam se da na neki vedriji i lepši način istaknem one izuzetnije momente iz relativno dosadne svakodnevnice i obogatim ih fotografijom koja bi mogla gledaoca da bar nakratko odvuče na neku drugu, lepšu stranu.
Ne znam da li sam i koliko uspeo u tome, ali znam ko će znati... svako ko se zadrži na ovim mojim stranicama.

Svakom posetiocu želim da uživa na stranicama ovog Bloga bar upola koliko sam ja uživao u ideji da neke svoje lepe momente podelim sa drugima.

Претражи овај блог

Пратиоци

понедељак, 29. април 2013.

Objektivom van Srbije - Segedin i šoping, šta je to što tamo ima, a ovde nema?

Kažu dovitljivi novinari da je Segedin najveći srpski šoping mol ustvari...
Možda, iako ja baš i nisam ubeđen, ali da ima potencijala za takvu titulu, nemam sumnji.
U ovom prelepom gradu koji prosto pleni širinom svojih ulica, kako van centra, a tako i u samom centru, svoju ekonomsku računicu je pronašlo mnoštvo svetskih trgovaca, sabranih u velike šoping centre, a na ovoj stranici ja ću prikazati šoping mol Arkad, u samom centru.
Nisam siguran koliko je ovde mesta priči o cenama i sličnim stvarima, ali verujem da će fotografija uspeti da dočara onaj drugi deo, ono zbog čega se osećaš svetski kad uđeš, i ono zbog čega doživiš zadovoljstvo kupovine čak i ako nisi kupoholičar.


Da li se razlikuje od Ušća ili Delta City-ja?
Da, sasvim sigurno, ali tako ne mora biti. U suštini, sve je to tu negde, rame uz rame, samo je pitanje ko i koliko vodi računa o sadržajima. Mislim da će to biti i ključna stavka da posetilac naprasno zaboravi probleme vezane za samo jednu menjačnicu u čitavom centru, čak i bez alternative van centra, a koja pritom ima i urednu pauzu tokom koje se šalteri spuštaju ispred punog reda razrogačenih očiju u neverici... Da, sadržaji bi mogli da poprave i takvo iskustvo, stoga uživajmo u sadržajima koje pruža Arkad.
















O samom Segedinu, u posebnoj temi.

Нема коментара:

Постави коментар