Nešto kao reč dobrodošlice...



Kao i u fotografisanju, tako i u izboru i prikazu fotografija na stranicama pred nama, trudio sam se da na neki vedriji i lepši način istaknem one izuzetnije momente iz relativno dosadne svakodnevnice i obogatim ih fotografijom koja bi mogla gledaoca da bar nakratko odvuče na neku drugu, lepšu stranu.
Ne znam da li sam i koliko uspeo u tome, ali znam ko će znati... svako ko se zadrži na ovim mojim stranicama.

Svakom posetiocu želim da uživa na stranicama ovog Bloga bar upola koliko sam ja uživao u ideji da neke svoje lepe momente podelim sa drugima.

Претражи овај блог

Пратиоци

четвртак, 14. јун 2012.

Foto album - Priča o uličnom žongleru na Terazijama iz tridesetih

Pojmovi po kojima se sećam: Žongliranje, mačevi, vatra, monocikl, ulična zabava, tematski park Terazije...

Kako već pomenuh u članku o tematskom parku Terazije, jedan sjajan žongler će dobiti zasebnu temu, jer najmanje toliko zaslužuje ono što sam video i uslikao. Tako sam zaista i mislio tada.
Ipak, pregledajući fotografije, videh da sam ipak pogrešio u tom, odnosno, takvom dodeljivanju zasebne teme. Ne, ovaj sjajni momak zaslužio je, ne jednu, već najmanje dve zasebne teme. O, da, itekako...


Zašto najmanje dve teme?
Prvo, jer ne želim ponovo da se ograničim na brojku koja je gotovo uvredljiva za ovakvog žonglera, zabavljača i artistu, a drugo....e, to neka svako za sebe proceni, ali već prvi pogledi na slike objasniće to drugo...uglavnom - svima :)




Noževi?
       Oštro?
                Opasno?

...Ma, daj....

Eto, neko to i tako tretira a ja i dalje sav zvonim na uzbunu kad u kuhinji biram onaj oštar nož da filetiram ribu :)





A sada - spektakl!
Što bi rek'o neko ko nam trenutno nije tema, ali njegov slogan je baš za ovako nešto. Monocikl, pa ravno na nos!
Valjda da ga izbalansira, proveri trap, šta li...ali čim je završio sa tehničkim pregledom neobičnog vozila, prešao je na vožnju...








Iiii, jao...pa ovo je, bre, nestabilno!!??
Možda u nekom prvom momentu, ali već na prvi pogled sjajni zabavljač ne može više da prevari ni najmlađe u svojoj publici...svima je jasno da je u pitanju štos jednog istinskog virtuoza na monociklu.







O, da...a da li je artist i kavaljer?
Naravno, on čak vežba žongliraje sa buketima cveća.

.....i to na monociklu, ej bre!
                                                           Kako li ručak kuva :)






Draga gospođo, mogu li ja da Vam ponudim buket?



Naravno, sledi i nastavak, verovatno narednog meseca...a i nastavak itekako vredi!

Нема коментара:

Постави коментар