Nešto kao reč dobrodošlice...



Kao i u fotografisanju, tako i u izboru i prikazu fotografija na stranicama pred nama, trudio sam se da na neki vedriji i lepši način istaknem one izuzetnije momente iz relativno dosadne svakodnevnice i obogatim ih fotografijom koja bi mogla gledaoca da bar nakratko odvuče na neku drugu, lepšu stranu.
Ne znam da li sam i koliko uspeo u tome, ali znam ko će znati... svako ko se zadrži na ovim mojim stranicama.

Svakom posetiocu želim da uživa na stranicama ovog Bloga bar upola koliko sam ja uživao u ideji da neke svoje lepe momente podelim sa drugima.

Претражи овај блог

Пратиоци

недеља, 11. децембар 2011.

Prvi izuzetak...Neverne Bebe, Making off Kuća za spas - na bis!

Eto, morao je nekad i izuzetak da se desi...jedna tema na mom blogu ode na bis :)
Nisam obraćao pažnju na statistiku stranice sve dok nisam dobio konkretna pitanja o tome ima li još fotografija. Iako sam smatrao da sam postavio jedan zaokružen korpus fotografija na kojima se uglavnom može videti kompletna atmosfera sa snimanja, moja supruga je pretražila po folderu i zaključila da postavljeno ne može biti sve...ne, ne možeš tako, postavi još neku fotografiju, ima ih dosta.

I sad, eto, imamo prvi put bis, i dodatnu temu na blogu a vezanu za isti događaj. Izvinjavam se što nisam odmah postavio sve fotke, zaista sam smatrao da je dovoljno ono iz prethodne teme. Možda neko u ovom dodatku pronađe sebi nešto zanimljivo :)


I tako, opet ispočetka, ono što je bez namere izostavljeno u prvoj selekciji:






























I za kraj, fotografija koja je imala neki svoj drugačiji put i do sada nije dočekala momenat da se pojavi na mojoj stranici, upravo zbog tog svog puta...Modna kuća Luna sa svojim dizajnerskim timom učinila je tofki pravom osnovom za promociju ove modne kuće i novog salona, ali i spota Beba u Podgorici, što je još samo jedan dokaz kako više ljudi mogu bolje - od jedne iste stvari :)


 Na ovoj stranici može se videti kako je to dizajner svojim umećem pretočio u reklamni plakat.

Нема коментара:

Постави коментар