...prodatih više od 3000 vozila tokom Sajma.
Očigledno nije baš svima maštanje.
Nekima je stvarnost započela bač tokom Sajma.
Stvarnost na potpuno novim točkovima, tačnije.
Zvezde ultra performansi u koje spadaju i cene, svakako su Labmorgini i Ferari.
Nekome san, nekome maštanje naizgled dohvatno, a nekome stvarnost.
Kod oba ova automobila.
Tako ih ni cena od 400, odnosno nešto manje hiljada evra nije sprečila da dobiju vlasnika.
Marketing bi rekao da im je cena možda i najveća preporuka...
Naravno, tradicionalni sajamski kabare i ove godine je ponudio svašta.
Pričalo se nešto više o hostesama pored vozila, o njihovoj neophodnosti.
Birala se i Mis...
Čule su se i priče o hostesama koje su i udes izazvale u sajamskoj hali.
Stoga su hostese možda i ovogodišnje zaštitno lice Sajma automobila BG Car show i Motopassion.
Sve u svemu, solidan provod, lep uvid u same automobile osim vožnje.
Tehnička potkovanost osoblja u globalu i dalje ispod nivoa objektivno zainteresovanog kupca, ali za većinu posetilaca dovoljna.
Bilo, prošlo i - ponovilo nam se.
Ukratko tako vidi ovu manifestaciju neko kome je nadimak upravo automobilski, ali iz jedne sasvim druge ere.
Sportske. Šampionske. Bivše u svakom slučaju.
Upravo ovaj autor Bloga o kome se i radi danas zaista ne voli da vozi kola, a čak i sa motociklima situacija lagano koketira sa letargijom i polako vuče u upravo to - ne volim više da vozim.
Da gledam, može.
Još uvek volim.
A ima šta i da se vidi.
Ono što možda više volim od svega biće prikazano u zasebnoj temi o motociklima i oldtajmerima.
Ostatak Sajma, ako tako smem da se izrazim a da nekoga ne uvredim, je na ovim fotografijama.
Uživajmo nadalje u njima.
Nova Miata i stara sećanja...
I kako kaže narod u šali - kad nema kiše, dobar je i grad...
Sad, eto, nema više Lancie ali Alfa može da bude dovoljno dobra.
Očigledno nije baš svima maštanje.
Nekima je stvarnost započela bač tokom Sajma.
Stvarnost na potpuno novim točkovima, tačnije.
Zvezde ultra performansi u koje spadaju i cene, svakako su Labmorgini i Ferari.
Nekome san, nekome maštanje naizgled dohvatno, a nekome stvarnost.
Kod oba ova automobila.
Tako ih ni cena od 400, odnosno nešto manje hiljada evra nije sprečila da dobiju vlasnika.
Marketing bi rekao da im je cena možda i najveća preporuka...
Naravno, tradicionalni sajamski kabare i ove godine je ponudio svašta.
Pričalo se nešto više o hostesama pored vozila, o njihovoj neophodnosti.
Birala se i Mis...
Čule su se i priče o hostesama koje su i udes izazvale u sajamskoj hali.
Stoga su hostese možda i ovogodišnje zaštitno lice Sajma automobila BG Car show i Motopassion.
Sve u svemu, solidan provod, lep uvid u same automobile osim vožnje.
Tehnička potkovanost osoblja u globalu i dalje ispod nivoa objektivno zainteresovanog kupca, ali za većinu posetilaca dovoljna.
Bilo, prošlo i - ponovilo nam se.
Ukratko tako vidi ovu manifestaciju neko kome je nadimak upravo automobilski, ali iz jedne sasvim druge ere.
Sportske. Šampionske. Bivše u svakom slučaju.
Upravo ovaj autor Bloga o kome se i radi danas zaista ne voli da vozi kola, a čak i sa motociklima situacija lagano koketira sa letargijom i polako vuče u upravo to - ne volim više da vozim.
Da gledam, može.
Još uvek volim.
A ima šta i da se vidi.
Ono što možda više volim od svega biće prikazano u zasebnoj temi o motociklima i oldtajmerima.
Ostatak Sajma, ako tako smem da se izrazim a da nekoga ne uvredim, je na ovim fotografijama.
Uživajmo nadalje u njima.
Nova Miata i stara sećanja...
I kako kaže narod u šali - kad nema kiše, dobar je i grad...
Sad, eto, nema više Lancie ali Alfa može da bude dovoljno dobra.
Нема коментара:
Постави коментар