Nešto kao reč dobrodošlice...



Kao i u fotografisanju, tako i u izboru i prikazu fotografija na stranicama pred nama, trudio sam se da na neki vedriji i lepši način istaknem one izuzetnije momente iz relativno dosadne svakodnevnice i obogatim ih fotografijom koja bi mogla gledaoca da bar nakratko odvuče na neku drugu, lepšu stranu.
Ne znam da li sam i koliko uspeo u tome, ali znam ko će znati... svako ko se zadrži na ovim mojim stranicama.

Svakom posetiocu želim da uživa na stranicama ovog Bloga bar upola koliko sam ja uživao u ideji da neke svoje lepe momente podelim sa drugima.

Претражи овај блог

Пратиоци

понедељак, 10. октобар 2016.

Objektivom van Srbije - Zadar, morske orgulje, riva, stari grad i miris mora...

...a Zadrani kažu - i najlepši zalazak sunca na svetu.
Kako kome, kao i sve uostalom, ali meni je oduvek ovaj grad, makar po zalasku sunca u najužoj konkurenciji. Naravno, ima u tome i nešto vezano za neka mladalačka držanja za ruke, solidno praznih džepova ali puna srca, tada kada klupa na rivi izgleda kao palata, a zalazak sunca najlepši prizor koji dvoje mladih mogu poželeti.
Danas znam i definiciju: ne prazni džepove a puni srca. Vodi u zagrljaj, osmeh, poljubac.
Možda u današnje vreme SMS romantike i velikih displeja na tabletima za online očijukanje ne zvuči kao nešto značajno, ali - itekako je značilo.
Zadar danas neuporedivo lepši, privlačniji, a možda i romantičniji. Definitivno fotegeničniji :)


Plaže su lagano počele da nestaju i da ustupaju mesto drugim sadržajima, po širini ili dubini, a ionako je do svake plaže neophodno ići nekim prevozom. Stoga mnogi koriste izuzetno čistu Rivu za kupanje, ali se i u tome krije razlog što se u Zadru gosti ostaju relativno kratko, svega nekoliko dana. Pa ipak, upravo se tu Zadar i snašao najbolje sa sadržajem koji nudi posetiocima, i tih par dana zaista budu za pamćenje.

























































































Нема коментара:

Постави коментар