Nešto kao reč dobrodošlice...



Kao i u fotografisanju, tako i u izboru i prikazu fotografija na stranicama pred nama, trudio sam se da na neki vedriji i lepši način istaknem one izuzetnije momente iz relativno dosadne svakodnevnice i obogatim ih fotografijom koja bi mogla gledaoca da bar nakratko odvuče na neku drugu, lepšu stranu.
Ne znam da li sam i koliko uspeo u tome, ali znam ko će znati... svako ko se zadrži na ovim mojim stranicama.

Svakom posetiocu želim da uživa na stranicama ovog Bloga bar upola koliko sam ja uživao u ideji da neke svoje lepe momente podelim sa drugima.

Претражи овај блог

Пратиоци

уторак, 19. јул 2016.

U šetnji po Beogradu - Zdravstvena ustanova u arhitektonskom ruhu svetskog nivoa

Dom zdravlja Stari Grad nekako je oduvek bio poznat po dispanzeru u Siminoj, pa čak i noćnim vađenjima zuba u Mažestiku, ali njegov najlepši deo zapravo leži u jednoj gospodskoj i aristokratskoj arhitekturi smeštenoj na ugao ulica Džordža Vašingtona i Palmotićeve.
Da, i po Palmotićevoj se u medicinskom smislu ovaj kraj prepoznaje, a zaista bi ga trebalo prepoznavati po jednoj vanrednoj arhitekturi.


Koliko se ovaj stil gradnje može definisati u stručnom smislu, ili pak povezivati sa sličnim građevinama, ne bih mogao da kažem, ali sasvim je sigurno da se ovde, u samom centru Beograda, ističe svojom gracioznošću u tolikoj meri, da je naprosto zaprepašćujuće koliko je malo pažnje privukao Beograđanima. Probajte da pitate nekoga, probajte da se i sami zapitate - gde je ovo?


















Нема коментара:

Постави коментар