Nešto kao reč dobrodošlice...



Kao i u fotografisanju, tako i u izboru i prikazu fotografija na stranicama pred nama, trudio sam se da na neki vedriji i lepši način istaknem one izuzetnije momente iz relativno dosadne svakodnevnice i obogatim ih fotografijom koja bi mogla gledaoca da bar nakratko odvuče na neku drugu, lepšu stranu.
Ne znam da li sam i koliko uspeo u tome, ali znam ko će znati... svako ko se zadrži na ovim mojim stranicama.

Svakom posetiocu želim da uživa na stranicama ovog Bloga bar upola koliko sam ja uživao u ideji da neke svoje lepe momente podelim sa drugima.

Претражи овај блог

Пратиоци

уторак, 12. јул 2016.

Objektivom po Srbiji - Banja Ždrelo, Mlavske Terme, akvapark i sjajno iskorišćena darežljivost prirode

Usred - ničeg!
Nasmejao sam se kada sam čuo ovaj komentar od nekih prijatelja kojima sam odavno preporučio da se okupaju i provedu malo u toplom bazenima Mlavskih termi.
Prošlo je neko vreme dok im moja preporuka nije postala dovoljno primamljiva da se pokrenu u tom smeru, ali kažu da je vredelo.
I, naravno, uz takav komentar opisuju prve impresije sa parkinga ispred kompleksa Banje Ždrelo.

Ostale impresije su već nešto sasvim drugo, zahvališe se na preporuci i dugo smo onda pričali o tome kako su se proveli, gledali slike, filmić čak...
U suštini, sem tog prvog komentara, svi koji su se zaputili na ovo mesto imaju slične utiske. Jednom rečju - vredi.


Bazenski kompleks sa kombinacijom zatvorenih i otvorenih bazena i mogućnošću da se kroz većinu njih kreće bez izlaska iz vode, opčinjava već na prvi pogled. Prateći sadržaji dostojno jednog pravog akvaparka su šlag na torti, ali kruna priče leži u osobenosti ovog mesta - toplom, a za neke možda čak i vrućom vodom koja varira od 36 do deklarisanih 40 stepeni.
Nisam siguran da li je baš tačna ta deklaracija temperature ali tu je negde, definitivno.
I, verujem da je to jedino što se mora napisati, a da se sve ostalo mođe videti na fotografijama ovog pravog malog dragulja smeštenog na putu od Petrovca na Mlavi do Homolja i Žagubice.































Нема коментара:

Постави коментар