Nešto kao reč dobrodošlice...



Kao i u fotografisanju, tako i u izboru i prikazu fotografija na stranicama pred nama, trudio sam se da na neki vedriji i lepši način istaknem one izuzetnije momente iz relativno dosadne svakodnevnice i obogatim ih fotografijom koja bi mogla gledaoca da bar nakratko odvuče na neku drugu, lepšu stranu.
Ne znam da li sam i koliko uspeo u tome, ali znam ko će znati... svako ko se zadrži na ovim mojim stranicama.

Svakom posetiocu želim da uživa na stranicama ovog Bloga bar upola koliko sam ja uživao u ideji da neke svoje lepe momente podelim sa drugima.

Претражи овај блог

Пратиоци

недеља, 13. март 2011.

Foto album - Jovana u fokusu


Objektiv radi ono što mu se zada, i tako bi trebalo da bude...ipak, ponekad mi izgleda da objektiv radi i ono što mu se sviđa, a ne samo ono što mu se zada. Nešto odradi korektno, nešto odradi i više od toga. Tako mi to izgleda ponekada. Nisam siguran, ali mislim da se mom objektivu svidela Jovana. Ko je Jovana?


Jovana je sada već svršeni student, apsolvent koji ovih dana treba da diplomira. Devojka sa odlučnošću da izgradi sebi karijeru onim što nosi iznutra, te je ponekad treba podsećati da ne zaboravi da ima svojih argumenata i spolja.




Jovana će sada imati 26 godina. Zanima je dosta toga, i dosta toga nije zapostavila zbog školovanja i rada. Dosta je na relacija Srbija - Evropska Unija. Ima tu nečega :)




Dva lica jedne osobe, uvek je zanimljiva tema za fotoseansu. Jovana je želela da iskaže svoja dva lica, ono koje smatra romantičnim, i ono koje naziva agresivnijim. Svako sada može da pronađe ono njeno lice koje mu se više sviđa.




Nešto je vuče ka Evropskoj Uniji, prečesta putovanja nesumnjivo su dokaz toga. Da li je zaista vuče nešto, ili je to ipak - neko?

Da, u pitanju je neko kome i posvećuje neke svoje slike:






Нема коментара:

Постави коментар