Nešto kao reč dobrodošlice...



Kao i u fotografisanju, tako i u izboru i prikazu fotografija na stranicama pred nama, trudio sam se da na neki vedriji i lepši način istaknem one izuzetnije momente iz relativno dosadne svakodnevnice i obogatim ih fotografijom koja bi mogla gledaoca da bar nakratko odvuče na neku drugu, lepšu stranu.
Ne znam da li sam i koliko uspeo u tome, ali znam ko će znati... svako ko se zadrži na ovim mojim stranicama.

Svakom posetiocu želim da uživa na stranicama ovog Bloga bar upola koliko sam ja uživao u ideji da neke svoje lepe momente podelim sa drugima.

Претражи овај блог

Пратиоци

среда, 7. август 2013.

Foto album - Svetionik nad morem, Lanterna, Feral...orjentacija pomorcu, prelepa slika šetaču

Oduvek je svetionik bio svetlo na kraju tunela mnogim pomorcima, u mnogim teškim situacijama. Nažalost, bilo je i tragedija kad nisu radili iz nekog razloga.

Od najobičnijih izdignutih kula pa sve do velelepnih primera arhitekture, zajedničko za sve svetionike pored njihove nasušne potrebe pomorcima, jeste da značajno obeležavaju određeno područje u kulturnom, društvenom i arhitektonskom smislu, redovno predstavljajući povod za šetnju, pecanje, kupanje...

Jedan sasvim prosečan, gotovo običan svetionik nadomak centra grada, nadvio se nad morem i u jedno mirno i lagano preplanulo jutro okupano bonacom, zagospodario je delom pučine ispred sebe. Fotoaparat jednostavno nije mogao ostati da ravnodušno visi oko vrata...i, eto nekih sličica tog praskozorja, neposredno pred izlazak sunca iza moćne planine.









Нема коментара:

Постави коментар