Nešto kao reč dobrodošlice...



Kao i u fotografisanju, tako i u izboru i prikazu fotografija na stranicama pred nama, trudio sam se da na neki vedriji i lepši način istaknem one izuzetnije momente iz relativno dosadne svakodnevnice i obogatim ih fotografijom koja bi mogla gledaoca da bar nakratko odvuče na neku drugu, lepšu stranu.
Ne znam da li sam i koliko uspeo u tome, ali znam ko će znati... svako ko se zadrži na ovim mojim stranicama.

Svakom posetiocu želim da uživa na stranicama ovog Bloga bar upola koliko sam ja uživao u ideji da neke svoje lepe momente podelim sa drugima.

Претражи овај блог

Пратиоци

петак, 29. јун 2012.

Objektivom po Srbiji - Garaško jezero, u podnožju Bukulje, a nadomak Aranđelovca

Planina Bukulja? Da...da, naravno, znamo je.
Reka Bukulja? Paaa...nisam siguran, ali moguće je, ako ima planina, što da ne...

Eh, teško je naći reku koja tako svesrdno puni Garaško jezero, i to radi predano, bez pauze takoreći :)

Eto, na desetak kilometara od Aranđelovca nalazi se akomulaciono jezero. Pored jezera, tačno sa druge strane brane, nalazi se pomalo sakriveni lokalni bazen sa sve ugostiteljskom infrastrukturom.
Može li bolje?
Verovatno, ali to se očas zaboravi kada se stane uz ivicu ovog prelepog jezera...


Kažu, dosta bogato ribom, ovo jezero ima i tri svoja zaliva koji su imenovani po poplavljenim zaseocima lokalnih sela. Interesantno, baš interesantno...
Kupanje me nije privlačilo, ali kada sam dodirnuo vodu, shvatio sam koliko je to jedna savršeno ohlađena, ili zagrejana (kako to vidi) mirna plava bistra čarolija.








A, tu je i kamping prostor, zabavna i ugostiteljska infrastruktura i sam bazen. Pa, ko gde vodli, jelte...





Нема коментара:

Постави коментар