Nešto kao reč dobrodošlice...



Kao i u fotografisanju, tako i u izboru i prikazu fotografija na stranicama pred nama, trudio sam se da na neki vedriji i lepši način istaknem one izuzetnije momente iz relativno dosadne svakodnevnice i obogatim ih fotografijom koja bi mogla gledaoca da bar nakratko odvuče na neku drugu, lepšu stranu.
Ne znam da li sam i koliko uspeo u tome, ali znam ko će znati... svako ko se zadrži na ovim mojim stranicama.

Svakom posetiocu želim da uživa na stranicama ovog Bloga bar upola koliko sam ja uživao u ideji da neke svoje lepe momente podelim sa drugima.

Претражи овај блог

Пратиоци

субота, 12. април 2014.

Dvorci i stilska arhitektura Srbijie - Fantast inside the walls, priča koja zaokružuje celinu

Kako vreme odmiče i kako ređam svoje članke i objave, tako sam sve manje voljan da tekstom upotpunjujem utiske koje donose fotografije. Zapravo, možda nisam manje voljan što se spremnosti da napišem koju reč tiče, nego me stalno proganja utisak da bi slike zaista mogle da kažu ne samo više od reči, već i da ispričaju sve ono za šta ne bismo ni pronašli dovoljno dobre nizove slova...
Konačno, posle prve objave o najlepšem domaćem zamku Fantast kod Bečeja i njenog zaista velikog i za mene iznenađujućeg uspeha, rešio sam da malo zavirim i unutra objektivom i da konačno zaokružim ovu predivnu sagu o ne tako davnim, romantičnijim i dosta sporijim vremenima...


Šta se može realno dodati?
Možda je pomalo pretenciozno, ali mislim da je svaka fotografija drugačija, zanimljiva, ne znam... Već drugo godišnje doba, čak i drugo doba dana... Mislim da Fantast mogu slikati iznova i iznova i uvek će biti drugačiji, lepši, zanimljiviji...













































  

Нема коментара:

Постави коментар